Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza pojmů náhle x nenáhle pomocí experimentu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F14%3APU107405" target="_blank" >RIV/00216305:26610/14:PU107405 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza pojmů náhle x nenáhle pomocí experimentu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá měřením pro stanovení hranice náhle změny rychlosti. V úvodu je stručně popsán současný stav této problematiky v soudně?inženýrské praxi. Metodika provedených měření se opírá o hypotézu, že dnes stále platná definice poloviny předepsaného brzdného zpomalení pro stanovení náhle změny rychlosti je již nedostačující. Autor se přiklání k druhé definic tj. k polovině maximálního adhezně dosažitelného zpomalení. Pro potvrzení tohoto předpokladu byla provedena série měření s respondenty, kteří přiřazovali subjektivní hodnocení jednotlivým jízdním manévrům.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the suddenly x not suddenly reported by experiment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the measurement for determining the boundaries of sudden speed change. The introduction briefly describes the current status of this issue in forensic engineering. Methods of measurements is based on the hypothesis that today stillvalid definition half the prescribed braking rate for determining the sudden change speed is no longer sufficient. The author favors the second definitions is half the maximum achievable deceleration adhesively. To confirm this assumption, made a set ofmeasurements with respondents who assigning subjective evaluation of various driving maneuvers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXIII. Mezinárodní vědecká konference soudního inženýrství

  • ISBN

    978-80-214-4852-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    283-295

  • Název nakladatele

    VUT v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    24. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku