Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza nehodových kritických přechodů pro chodce u dopravních nehod vozidel s chodci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F15%3APU113917" target="_blank" >RIV/00216305:26610/15:PU113917 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza nehodových kritických přechodů pro chodce u dopravních nehod vozidel s chodci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá analýzou souboru dat o dopravních nehodách vozidel s chodci. Analyzuje vzájemné souvislosti mezi druhem přechodu a kombinací atmosférických podmínek, subjektem zavinění a rozsahem zranění chodce při těchto nehodách. Zejména pak porovnávározdíly mezi dopravními nehodami, které se udály na přechodech pro chodce se světelným řízením provozu a na přechodech bez světelného řízení provozu. Jednotlivé nehody, které byly rozlišeny podle různých kritérií, jsou pomocí souřadnic GPS vykresleny vhodným způsobem do mapy. Následně jsou dle kumulace nehod na různých přechodech pro chodce určeny nehodové kritické přechody pro chodce, u nichž je provedeno podrobnější vyhodnocení údajů o dopravních nehodách, které se na nich udály. Analýza vychází ze souboru dat o dopravních nehodách vozidel s chodci v městě Brně za období let 2010 ? 2014 poskytnutých Policií ČR na základě rámcové smlouvy o vzájemné spolupráci mezi Vysokým učením technickým v Brně a Krajským ředitelstvím PČR Jihomoravs

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of accident critical pedestrian crossings in traffic accidents involving vehicles and pedestrians

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with analysis of the data set of traffic accidents involving vehicles and pedestrians. It analyzes the interrelationship between the type of pedestrian crossings and combination of atmospheric conditions, the subject causing and injuryseriousness in these accidents. Especially, it compares the differences between traffic accidents which occurred at pedestrian crossings with light traffic control and pedestrian crossings without traffic light control. The various incidents, which weredivided according to different criteria, are suitably depicted using GPS coordinates to the map. Subsequently critical accident pedestrian crossings are determined by the accumulation of accidents at various pedestrian crossings. Traffic accidents whichoccurred at these critical accident pedestrian crossings are evaluated in more detail. The analysis is based on the data set of traffic accidents involving vehicles and pedestrians in Brno in period 2010 ? 2014. These data were provided b

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Junior Forensic Science Brno 2015 - sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-214-5145-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    41-41

  • Název nakladatele

    ÚSI VUT v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    22. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku