Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dopravní nehody a kamery – případová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F18%3APU128134" target="_blank" >RIV/00216305:26610/18:PU128134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dopravní nehody a kamery – případová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S rozvojem palubních kamer a zvyšováním podílu sledovaných úseků komunikací se zvětšuje podíl dopravních nehod zaznamenaných na video. Cílem článku je ukázat základní metody, s využitím minimálního množství softwaru, pro analýzu videozáznamu dopravní nehody a jejich aplikaci na konkrétním případu dopravní nehody, která byla zaznamenaná palubní kamerou z jedoucího vozidla. Cílem v tomto případu bylo zjistit místo, ve kterém se nacházelo vozidlo s kamerou v okamžiku střetu a určit rychlosti všech zúčastněných vozidel při střetu a při vjezdu do záběru kamery. Článek byl publikovaný na XXVII. mezinárodní konferenci Expert Forensic Science 2018.

  • Název v anglickém jazyce

    Traffic Accidents and Cameras – Case Study

  • Popis výsledku anglicky

    With the development of dash cameras and increasing areas of camera-watched sections of roads, there is also increasing number of traffic accidents recorded on video. The aim of this paper is to show basic methods, with minimalistic use of software, for analysing recording of traffic accident and their application on particular case of traffic accident recorded by dash camera from moving vehicle. In this case, it was needed to determine position of vehicle with dash camera at the moment of collision and determine speeds of each vehicle at the moment of collision and when entering camera’s field of view. This paper was published at XXVII. international conference Expert Forensic Science 2018.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků konference Expert Forensic Science Brno 2018

  • ISBN

    978-80-214-5600-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    147-156

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 2. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku