Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání metod pro stanovení hloubky deformací vozidla po střetu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F18%3APU129099" target="_blank" >RIV/00216305:26610/18:PU129099 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jufos.cz/wp-content/uploads/2018/05/Sbornik_prispevku_2018.pdf" target="_blank" >http://www.jufos.cz/wp-content/uploads/2018/05/Sbornik_prispevku_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání metod pro stanovení hloubky deformací vozidla po střetu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro použití v soudně-inženýrské praxi při analýze silničních nehod je stanovení deformační energie kolizního partnera jedním z nejdůležitějších parametrů pro určení nárazové rychlosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of methods for determination of the vehicle deformation after a collision

  • Popis výsledku anglicky

    For use in forensic engineering practice in road accident analysis, determining the deformation energy of a colliding vehicle is one of the most important parameters for determining the impact speed. Modern methods of recording the determinion of a vehicle, and therefore the size of the deformation energy necessary to create it, are not commonly used in the Czech Republic during the normal inspection of the place of traffic accident. Determining the degree of deformation of a vehicle and related deforming energy, is in current practice issue of estimation, which can lead to large inaccuracy in the determination of impact speed. The aim of this article is to compare the available methods for determining the deformation depth of vehicle of collision partners and their possible use in future forensic engineering practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků konference Junior Forensic Science Brno 2018

  • ISBN

    978-80-214-5621-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    208

  • Strana od-do

    60-66

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku