Feedbacks from application of procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26810%2F14%3APU115893" target="_blank" >RIV/00216305:26810/14:PU115893 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=183969" target="_blank" >http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=183969</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Feedbacks from application of procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions
Popis výsledku v původním jazyce
Due to the continuing reduction of funds, management must find ways to ensure quality operation of tertiary education institutions at an optimal cost. This objective can only be achieved by quality control of the educational process. Its requirements are part of the ISO 9001 standard. Among them is the mapping of educational processes for quality management system. A practical manual was created for this purpose, which provides information on the self-knowledge of the institution. The feedback on the experiences from practical application of the general procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions is presented in this paper.
Název v anglickém jazyce
Feedbacks from application of procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions
Popis výsledku anglicky
Due to the continuing reduction of funds, management must find ways to ensure quality operation of tertiary education institutions at an optimal cost. This objective can only be achieved by quality control of the educational process. Its requirements are part of the ISO 9001 standard. Among them is the mapping of educational processes for quality management system. A practical manual was created for this purpose, which provides information on the self-knowledge of the institution. The feedback on the experiences from practical application of the general procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions is presented in this paper.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
20306 - Audio engineering, reliability analysis
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Management Journal of Contemporary Management Issuer
ISSN
1331-0194
e-ISSN
1846-3363
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
HR - Chorvatská republika
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
195-212
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—