Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Feedbacks from application of procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26810%2F14%3APU115893" target="_blank" >RIV/00216305:26810/14:PU115893 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=183969" target="_blank" >http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=183969</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Feedbacks from application of procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Due to the continuing reduction of funds, management must find ways to ensure quality operation of tertiary education institutions at an optimal cost. This objective can only be achieved by quality control of the educational process. Its requirements are part of the ISO 9001 standard. Among them is the mapping of educational processes for quality management system. A practical manual was created for this purpose, which provides information on the self-knowledge of the institution. The feedback on the experiences from practical application of the general procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions is presented in this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Feedbacks from application of procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions

  • Popis výsledku anglicky

    Due to the continuing reduction of funds, management must find ways to ensure quality operation of tertiary education institutions at an optimal cost. This objective can only be achieved by quality control of the educational process. Its requirements are part of the ISO 9001 standard. Among them is the mapping of educational processes for quality management system. A practical manual was created for this purpose, which provides information on the self-knowledge of the institution. The feedback on the experiences from practical application of the general procedural manual for mapping educational processes in tertiary education institutions is presented in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20306 - Audio engineering, reliability analysis

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Management Journal of Contemporary Management Issuer

  • ISSN

    1331-0194

  • e-ISSN

    1846-3363

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    HR - Chorvatská republika

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    195-212

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus