Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení kvality ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33116723" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33116723 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení kvality ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá řízením kvality ve vzdělávání dospělých. Uvádí autoevaluaci jako východisko pro řízení kvality v organizaci. V rámci filozofie modelu TQM popisuje a srovnává možné systémy řízení kvality ve vzdělávání. Na základě modelu BCG a EFQM specifikuje oblasti, které jsou důležité pro řízení kvality vzdělávacích institucí a které jsou rozhodující pro řízení kvality procesu vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality Management in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the management of quality in adult education. Features self-evaluation as the basis for quality management in the organization. The philosophy of TQM model describes and compares the possible systems of quality management in education. Based on the EFQM model, BCG and specifies areas that are important for quality control of educational institutions that are critical for quality management education process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    12-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus