Řízení kvality ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33116723" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33116723 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení kvality ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá řízením kvality ve vzdělávání dospělých. Uvádí autoevaluaci jako východisko pro řízení kvality v organizaci. V rámci filozofie modelu TQM popisuje a srovnává možné systémy řízení kvality ve vzdělávání. Na základě modelu BCG a EFQM specifikuje oblasti, které jsou důležité pro řízení kvality vzdělávacích institucí a které jsou rozhodující pro řízení kvality procesu vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Quality Management in Education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the management of quality in adult education. Features self-evaluation as the basis for quality management in the organization. The philosophy of TQM model describes and compares the possible systems of quality management in education. Based on the EFQM model, BCG and specifies areas that are important for quality control of educational institutions that are critical for quality management education process.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogika
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
12-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—