Přístupy k placení školného
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F05%3A%230000009" target="_blank" >RIV/00237752:_____/05:#0000009 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k placení školného
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá školným v rámci mezinárodního srovnání. Zahrnuje kombinaci finančních, ideologických a politických aspektů a přináší ve třech přehledných tabulkách stav v Evropě. V příloze je popsána situace ve Skotsku, Austrálii, Rakousku a Velké Británii.
Název v anglickém jazyce
Various attitudes to tuition fees
Popis výsledku anglicky
Study concerned with the tuition fees by higher education institutions in international context. Cover all financial, ideological and policy aspects and bears in three transparent tables the present conditions in Europe. Short description of the conditions in Scotland, Australia, Austria and UK in the appendix.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
77-86
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—