Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozbor výsledků projektů Phare

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F05%3A%230000104" target="_blank" >RIV/00237752:_____/05:#0000104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozbor výsledků projektů Phare

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V druhé polovině 90. let se Česká republika prostřednictvím Centra pro studium vysokého školství a některých vysokých škol účastnila rozsáhlých mnohonárodních projektů financovaných z prostředků programu Phare. Projekty se soustředily především na rozvojterciárního vzdělání v zemích střední a východní Evropy a na srovnávací studie, které ukazovaly rozdíly, resp. společné charakteristiky s vývojem v zemích EU. Některé z těchto projektů byly zaměřeny na zajišťování a řízení kvality v terciárním vzdělávání. Účelem této studie bylo analyzovat a shrnout nejdůležitější poznatky v oblasti hodnocení kvality, okomentovat je z pohledu současného stavu vývoje a poznání v této oblasti v ČR i z pohledu evropského vývoje a posoudit jejich využitelnost pro hodnoceníkvality vysokého školství v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of resuls of Phare projects

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech Republic participated through the Centre for Higher Education Studies and several higher education institutions in the broad multinational Phare projects in the time period 1995-2000. The overall theme of the projects were the tertiary systemsof education in the Central and Eastern European countries with the aim to find both the differences and possibly common characteristics of their development comparing with the EU countries. The main task of this study was to analyse the most important projects´ outcomes gained in the field of quality evaluation, to summarize them and to make comments from the point of view of current situation in the CR. The additional task was to find the possibility how to use the results of these projects in the development of quality assurance system in Czech higher education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AULA

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    zvl. číslo

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus