Vybrané výsledky ze sociologického šetření studentů veřejných a soukromých vysokých škol roku 2005 v České republice.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F06%3A%230000026" target="_blank" >RIV/00237752:_____/06:#0000026 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané výsledky ze sociologického šetření studentů veřejných a soukromých vysokých škol roku 2005 v České republice.
Popis výsledku v původním jazyce
Vybrané výsledky dotazníkového šetření, které sledovalo studijní, ekonomické a sociální podmínky studentů veřejných i soukromých vysokých škol, jejich názory na motivaci ke studiu, hodnocení kvality výuky i na výkon vysokoškolských pedagogů. Šetření navázalo na předchozí výzkumy z let 1992, 1995, 1998 a 2001.
Název v anglickém jazyce
Selected results from questionnaire survey of of public and private higher education students in Czech Republic 2005
Popis výsledku anglicky
In the article are presented choice results from questionnaire survey. The survey was monitoring study, economic and social conditions of public and private higher education students in Czech Republic, their opinions on motivation to study, quality evaluation of education and higher education teachers. The survey picked up on previous researches from 1992, 1995, 1998 and 2001.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
30-38
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—