Obrácená třída
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F23%3AN0000016" target="_blank" >RIV/00237752:_____/23:N0000016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obrácená třída
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola "Obrácená třída" se zaměřuje na inovativní pedagogickou metodu, která mění tradiční přístup k výuce. Studenti se připravují na hodiny doma prostřednictvím materiálů, jako jsou videa nebo prezentace, a během výuky ve třídě se věnují praktickým úkolům, diskusím a řešení problémů. Tento model podporuje aktivní učení, rozvoj kritického myšlení a spolupráci mezi studenty. Učitelé se stávají průvodci vzdělávacím procesem, což umožňuje efektivnější využití času ve třídě a přizpůsobení výuky individuálním potřebám studentů. Metoda obrácené třídy je vhodná pro různé úrovně vzdělávání a přináší flexibilitu a větší odpovědnost za vzdělání samotným studentům.
Název v anglickém jazyce
Reverse class
Popis výsledku anglicky
The chapter "The Flipped Classroom" focuses on an innovative pedagogical method that changes the traditional approach to teaching. Students prepare for lessons at home with materials such as videos and presentations, and engage in hands-on activities, discussions and problem solving during class time. This model promotes active learning, critical thinking and collaboration among students. Teachers become guides through the learning process, allowing for more efficient use of class time and tailoring instruction to individual student needs. The flipped classroom method is suitable for different levels of education and brings flexibility and greater responsibility for education to the students themselves.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.
ISBN
978-80-86302-66-9
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
107-113
Počet stran knihy
172
Název nakladatele
Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—