Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obrácená třída

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F23%3AN0000016" target="_blank" >RIV/00237752:_____/23:N0000016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obrácená třída

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola "Obrácená třída" se zaměřuje na inovativní pedagogickou metodu, která mění tradiční přístup k výuce. Studenti se připravují na hodiny doma prostřednictvím materiálů, jako jsou videa nebo prezentace, a během výuky ve třídě se věnují praktickým úkolům, diskusím a řešení problémů. Tento model podporuje aktivní učení, rozvoj kritického myšlení a spolupráci mezi studenty. Učitelé se stávají průvodci vzdělávacím procesem, což umožňuje efektivnější využití času ve třídě a přizpůsobení výuky individuálním potřebám studentů. Metoda obrácené třídy je vhodná pro různé úrovně vzdělávání a přináší flexibilitu a větší odpovědnost za vzdělání samotným studentům.

  • Název v anglickém jazyce

    Reverse class

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter "The Flipped Classroom" focuses on an innovative pedagogical method that changes the traditional approach to teaching. Students prepare for lessons at home with materials such as videos and presentations, and engage in hands-on activities, discussions and problem solving during class time. This model promotes active learning, critical thinking and collaboration among students. Teachers become guides through the learning process, allowing for more efficient use of class time and tailoring instruction to individual student needs. The flipped classroom method is suitable for different levels of education and brings flexibility and greater responsibility for education to the students themselves.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    107-113

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly