Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Doporučené postupy měření kvality příjmu a míry rušení signálu GNSS na české železniční síti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F01269313%3A_____%2F22%3AN0000002" target="_blank" >RIV/01269313:_____/22:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Doporučené postupy měření kvality příjmu a míry rušení signálu GNSS na české železniční síti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem dokumentu je vytvoření metodiky ověřování parametrů a vlastností železničních tratí, popsat způsob výběru vhodnosti tratí pro náhradu fyzických balíz za balízy virtuální, a tím ušetření finančních prostředků správcům infrastruktury za budování nových balíz, a zároveň opravy stávajících balíz (věk, vandalismus apod.). Dokument vznikl v rámci projektu veřejné zakázky TIRSMD707 „Návrh a ověření podmínek pro nasazování bezpečných vlakových lokátorů na bázi GNSS systému na české železniční síti“. Projekt je dále označován akronymem TrainLOC. Tento dokument zobecňuje zjištěné parametry a vlastnosti do obecné do formy doporučení, které jsou vhodné použít při zavádění družicové lokalizace do zabezpečovacích systémů na železnici a pro možné nasazení prvku virtuální balízy. Cílem dokumentu je vytvořit metodiku doporučených měření signálu na trati pro státní správu, Správu železnic, s.o. pro případné replikování proběhlých měření na trati Havlíčkův Brod – Žďárec u Skutče a v prostorách ZC Velim. Dalším cílem dokumentu je vytvořit metodiku testování a ověřování vlastností kolejových vozidel a popsat kritéria, za kterých je možné vozidlo prohlásit za způsobilé pro využití virtuální balízy. Cílem dokumentu jako celku není definovat certifikační metody systému, konkrétní systém na daných tratích a/nebo certifikační postup pro implementaci systému. Dokument se drží postupů měření.

  • Název v anglickém jazyce

    Recommended procedures for measuring GNSS signal quality and interference on the Czech railway network

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of the document is to create a methodology for verifying the parameters and characteristics of railroads, to describe the method of selecting suitable railroads for the replacement of physical balises with virtual balises, thus saving the infrastructure managers financial resources for the construction of new balises, as well as the repair of existing balises (age, vandalism, etc.). The document was created within the project of public procurement TIRSMD707 "Design and verification of conditions for deployment of safe train locators based on GNSS system on the Czech railway network". The project is further referred to by the acronym TrainLOC. This document generalizes the identified parameters and characteristics into a general form of recommendations, which are suitable for use in the introduction of satellite localization into railway signalling systems and for the possible deployment of the virtual balise element. The aim of the document is to create a methodology of recommended signal measurements on the line for the state administration, the Railway Administration, s.o. for possible replication of the measurements carried out on the line Havlíčkův Brod - Žďárec u Skutče and in the premises of ZC Velim. Another objective of the document is to create a methodology for testing and verifying the characteristics of rolling stock and to describe the criteria under which a vehicle can be declared eligible for the use of the virtual balise. The aim of the document as a whole is not to define the certification methods of the system, the specific system on the given lines and/or the certification procedure for the implementation of the system. The document follows the measurement procedures only.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TIRSMD707" target="_blank" >TIRSMD707: Návrh a ověření podmínek pro nasazování bezpečných vlakových lokátorů na bázi GNSS systémů na české železniční síti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů