Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Philosophical Contexts of Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F21%3A%230000184" target="_blank" >RIV/02819180:_____/21:#0000184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://app.crepc.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=717D52C401EB60974BD5C39324" target="_blank" >https://app.crepc.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=717D52C401EB60974BD5C39324</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Filozofické kontexty komunikácie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Táto monografia sa zaoberá filozofickými kontextami výskumu komunikácie ako zámerným, cieľavedomým a systematickým poznávací proces komunikácie a spoločnestva, v ktorej sa odohráva. V spoločenskovedných disciplínách ide o poznávanie spoločenských procesov a javov. Takéto poznávanie má svoje špecifiká. Aká je obsahová štruktúra jednotlivých televíznych staníc. Koľko percent tvoria zahraničné, americké filmy? Aká je štruktúra (zloženie) mediálneho systému SR? Aká je sledovanosť jednotlivých médií? Ako sú rozložené reklamné príjmy jednotlivých mediálnych subsystémov? Väčšina výskumov má popisný charakter.

  • Název v anglickém jazyce

    Philosophical Contexts of Communication

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph deals with the philosophical contexts of communication research as a deliberate, purposeful and systematic cognitive process of communication and the community in which it takes place. In social science disciplines, it is a matter of learning about social processes and phenomena. Such cognition has its specifics. What is the content structure of individual television stations. What percentage are foreign, American films? What is the structure (composition) of the media system of the Slovak Republic? What is the viewership of individual media? How are the advertising revenues of individual media subsystems distributed? Most research is descriptive.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788089453818

  • Počet stran knihy

    66

  • Název nakladatele

    Paneurópska vysoká škola

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy