Philosophical Contexts of Communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F21%3A%230000184" target="_blank" >RIV/02819180:_____/21:#0000184 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://app.crepc.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=717D52C401EB60974BD5C39324" target="_blank" >https://app.crepc.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=717D52C401EB60974BD5C39324</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Filozofické kontexty komunikácie
Popis výsledku v původním jazyce
Táto monografia sa zaoberá filozofickými kontextami výskumu komunikácie ako zámerným, cieľavedomým a systematickým poznávací proces komunikácie a spoločnestva, v ktorej sa odohráva. V spoločenskovedných disciplínách ide o poznávanie spoločenských procesov a javov. Takéto poznávanie má svoje špecifiká. Aká je obsahová štruktúra jednotlivých televíznych staníc. Koľko percent tvoria zahraničné, americké filmy? Aká je štruktúra (zloženie) mediálneho systému SR? Aká je sledovanosť jednotlivých médií? Ako sú rozložené reklamné príjmy jednotlivých mediálnych subsystémov? Väčšina výskumov má popisný charakter.
Název v anglickém jazyce
Philosophical Contexts of Communication
Popis výsledku anglicky
This monograph deals with the philosophical contexts of communication research as a deliberate, purposeful and systematic cognitive process of communication and the community in which it takes place. In social science disciplines, it is a matter of learning about social processes and phenomena. Such cognition has its specifics. What is the content structure of individual television stations. What percentage are foreign, American films? What is the structure (composition) of the media system of the Slovak Republic? What is the viewership of individual media? How are the advertising revenues of individual media subsystems distributed? Most research is descriptive.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788089453818
Počet stran knihy
66
Název nakladatele
Paneurópska vysoká škola
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS knihy
—