Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza komunikace s klientem jako součást adaptačního procesu pracovníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F22%3A%230000137" target="_blank" >RIV/02819180:_____/22:#0000137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza komunikace s klientem jako součást adaptačního procesu pracovníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání a rozvoj pracovníků je nezbytnou součástí vedení týmu. Efektivní komunikace je základ úspěchu většiny typů spolupráce, týká se tedy i předávání informací mezi učitelem a rodiči na základních školách. Komunikovat se zákonnými zástupci mladých studentů je jednou z úloh pedagogických pracovníků, která má za cíl zvýšit jejich vzájemné porozumění a sladit tak oboustranné úsilí o vzdělávání a výchovu dětí, resp. žáků. V současné době, především vlivem teprve nedávno ukončených opatření v souvislosti s pandemií Covid-19, se mění způsoby i forma komunikace, což má vliv na její efektivitu. Podporu osobní komunikace má v obecné podobě na starosti mimo jiné Národní program obnovy zaštítěny MŠMT s podporou Evropské unie. Tento článek se však také zaměřuje na specifické nebo obecně náročnější typy situací a interakce, které vyžadují dodatečný rozvoj pedagogických pracovníků základních škol. Jednou z variant zefektivnění komunikace v těchto situacích je také přítomnost a zapojení školního psychologa či výchovného poradce, který může svou účastí u složitějších hovorů napomoci nalezení vhodné formy efektivní komunikace zmíněných protistran.*

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of communication with the client as part of the adaptation process

  • Popis výsledku anglicky

    Staff training and development is an essential part of team leadership. Effective communication is essential to the success of most types of collaboration, so it also applies to the transfer of information between teachers and parents in primary schools. Communicating with the guardians of young students is one of the roles of teaching staff to increase their mutual understanding and thus align their mutual efforts to educate and nurture their children or students. At present, especially as a result of the recently completed measures in connection with the Covid-19 pandemic, the methods and form of communication are changing, which has an impact on its effectiveness. Support for face-to-face communication is generally the responsibility of, among others, the National Programme for the Recovery of the Ministry of Education and Science with the support of the European Union. However, this article also focuses on specific or generally more challenging types of situations and interactions that require additional development for primary school teaching staff. One of the options for making communication more effective in these situations is the presence and involvement of a school psychologist or educational counsellor, who, through their participation in more difficult conversations, can help to find an appropriate form of effective communication between the aforementioned counterparts.*

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    15

  • Místo vydání

    Brno

  • Název nakladatele resp. objednatele

    ZŠ Hulín

  • Verze