Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnotové řetězce a hodnotové toky v podnicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04130081%3A_____%2F19%3AN0000025" target="_blank" >RIV/04130081:_____/19:N0000025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vspp.cz/wp-content/uploads/2017/03/V%C5%A0PP_Enterpreneurship_studies_2019_ro%C4%8D.8_No_01-02-final-v10.pdf" target="_blank" >https://www.vspp.cz/wp-content/uploads/2017/03/V%C5%A0PP_Enterpreneurship_studies_2019_ro%C4%8D.8_No_01-02-final-v10.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnotové řetězce a hodnotové toky v podnicích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je čtvrtým příspěvkem repetitoria. V dřívějších dobách to bylo typické pro podnikání něco vyrobit a poté se pokusit uvést na trh. To znamená, že podnikání hledal pro své produkty zákazníky. V současné době však tento koncept nemůže fungovat dost dobrý. Zejména ne tam, kde mají zákazníci individuální a velmi odlišné potřeby a očekávání. To znamená, že v ekonomikách, které jsou hodnoceny přebytkem nabídky nad poptávkou. Společnosti jsou proto nuceni vyrábět pro předem definované a velmi odlišné cílové trhy. Uvědomují si tzv. kastomizace výroby. Aby byli s touto strategií úspěšní, musí nejprve najít způsob, jak zvýšit hodnotu svých produktů pro jednotlivé zákazníky. Samozřejmě, za ceny že trh přijme. Za tímto účelem jsou úspěšné modely ve formě hodnotových (někdy i oceňovacích) řetězců a toků. V tomto textu jsou vysvětleny hodnotové řetězce a toky příspěvek.

  • Název v anglickém jazyce

    Value chains and value flows in enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is the fourth contribution of the repetitorium. In earlier times it was typical for business to produce something and then try to put it on the market. This means that business was looking for customers for their products. At present, however, this concept cannot function well enough. Especially not where customers have individual and very different needs and expectations. That is, in economies evaluated by an excess of supply over demand. Companies are therefore forced to produce for predefined and very different target markets. They realize the so-called casteomization of production. To be successful with this strategy, they must first find a way to increase the value of their products for individual customers. Of course, at prices that the market will accept. For this, models in the form of value (sometimes also valuecreating) chains and flows are successful. The value chains and flows are explained in this contribution.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů