Atributy modelu hodnoty zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00131798" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00131798 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Atributy modelu hodnoty zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přibližuje význam řízení hodnoty zákazníka. Autor se zaměřuje na metodu stanovení faktorů modelu hodnoty zákazníka. Výsledky mohou napomoci porozumění hodnoty zákazníka pro diferencovaný marketing. Tato tématika je v současném tržním prostředívelice aktuální, neboť přispívá k zvýšení efektivity podnikání.
Název v anglickém jazyce
ATTRIBUTES OF CUSTOMER VALUE MODEL
Popis výsledku anglicky
The paper discusses the importance Value of Customer. A polemic to current trends in determining the customer value is provided. The author focus on a methodology of determining the factor of the model. The result can help to understand the value of customer in target marketing. This issue is very up-to-date, because it contributes to increase of efficiency of business.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2008 2. část
ISBN
978-80-7392-021-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
PEF MZLU v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
13. 3. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—