Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM a řízení hodnoty zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113951" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113951 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM a řízení hodnoty zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek CRM a řízení hodnoty zákazníka se zabývá procesem určení hodnoty zákazníka jako součástí CRM. V příspěvku je polemizováno se současnými trendy určování hodnoty zákazníka. Autoři se soustředí na vývoj metodiky pro určení hodnoty zákazníka. Tatometodika zahrnuje matematický model jako nástroj pro výpočet hodnoty zákazníka. Výsledná metodika je aplikována na modelový příklad. Příspěvek také popisuje proces implementace výpočtu hodnoty zákazníka do podnikové praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM and Customer Value Management

  • Popis výsledku anglicky

    The paper CRM and the Customer Value Management deals with a process of determining the customer value as a part of the process of CRM. A polemic to current trends in determining the customer value is provided. The authors focus on a methodology of determining the customer value. Mathematical models are included to help determine the customer value. Resulting methodology is consequently applied to model examples and linked to the processes of CRM. The paper also involves a methodology for implementationof customer value determination to business processes in praxis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku