CRM a řízení hodnoty zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113951" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113951 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM a řízení hodnoty zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek CRM a řízení hodnoty zákazníka se zabývá procesem určení hodnoty zákazníka jako součástí CRM. V příspěvku je polemizováno se současnými trendy určování hodnoty zákazníka. Autoři se soustředí na vývoj metodiky pro určení hodnoty zákazníka. Tatometodika zahrnuje matematický model jako nástroj pro výpočet hodnoty zákazníka. Výsledná metodika je aplikována na modelový příklad. Příspěvek také popisuje proces implementace výpočtu hodnoty zákazníka do podnikové praxe.
Název v anglickém jazyce
CRM and Customer Value Management
Popis výsledku anglicky
The paper CRM and the Customer Value Management deals with a process of determining the customer value as a part of the process of CRM. A polemic to current trends in determining the customer value is provided. The authors focus on a methodology of determining the customer value. Mathematical models are included to help determine the customer value. Resulting methodology is consequently applied to model examples and linked to the processes of CRM. The paper also involves a methodology for implementationof customer value determination to business processes in praxis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—