Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM a jeho využití v oblati služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190687" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190687 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM and its implication for service providers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer relationship management (CRM) and customer value have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for service providers. The paper discusses methodology and findings of the research conducted on customer value attributes in the service sector.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM and its implication for service providers

  • Popis výsledku anglicky

    Customer relationship management (CRM) and customer value have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for service providers. The paper discusses methodology and findings of the research conducted on customer value attributes in the service sector.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing in 21st Century: Paradigma, Strategy, Tactics

  • ISBN

    978-954-21-0333-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    University of Economics Varna

  • Místo vydání

    Varna

  • Místo konání akce

    Varna, Bulharsko

  • Datum konání akce

    28. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku