CRM a jeho využití v oblati služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190687" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190687 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CRM and its implication for service providers
Popis výsledku v původním jazyce
Customer relationship management (CRM) and customer value have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for service providers. The paper discusses methodology and findings of the research conducted on customer value attributes in the service sector.
Název v anglickém jazyce
CRM and its implication for service providers
Popis výsledku anglicky
Customer relationship management (CRM) and customer value have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for service providers. The paper discusses methodology and findings of the research conducted on customer value attributes in the service sector.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing in 21st Century: Paradigma, Strategy, Tactics
ISBN
978-954-21-0333-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
University of Economics Varna
Místo vydání
Varna
Místo konání akce
Varna, Bulharsko
Datum konání akce
28. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—