Hodnota dopravní služby a spokojenost zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00006951" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00006951 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota dopravní služby a spokojenost zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou dopravních služeb a jejich přínosů pro zákazníka. Hodnota služby, kterou vnímá zákazník, ovlivňuje jeho spokojenost a následně i opakované využití služeb tohoto podniku.
Název v anglickém jazyce
Value of transport service and customer´s satisfaction
Popis výsledku anglicky
The article deals with the problems of transport services and their benefits to a customer. The value of service influences customer´s satisfaction, repeated purchases of transport services and his loyalty to a transport corporation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků konference Logistická centra
ISBN
978-80-7399-603-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
13. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—