Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti a způsoby zvyšování hodnoty přepravní služby pro zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39897102" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39897102 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti a způsoby zvyšování hodnoty přepravní služby pro zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úvod příspěvku popisuje formy růstu hodnoty přepravní služby pro zákazníka z hledisek funkčnosti přepravních služeb, řešení problémů zákazníka, zážitku z přepravní služby a významu přepravní služby. V dalších částech příspěvku jsou zpracovány možnosti azpůsoby zvyšování hodnoty přepravní služby z pohledu ziskovosti zákazníka přepravní služby, ziskovosti vztahu poskytovatele přepravní služby se zákazníkem, a užitku uživatele dopravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities and methods to increase the value of transport services for the customer

  • Popis výsledku anglicky

    The introduction of the article describes forms of growth of the transport service value from different points of view. From the functionality of transportation services point of view, from the solving of customers problems point of view, from the experience from transportation service point of view and from the importance of the transportation service point of view. In other parts of the article there are compiled possibilities and ways of increasing the transportation service value from different points of view. From the customer of the transportation service point of view, from the profitability of the relation between the transportation service provider and the customer and from the utility of transportation services user point of view.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků ze semináře Telč 2013 Regulovaná a neregulovaná konkurence na kolejích

  • ISBN

    978-80-210-6425-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    12-26

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Telč

  • Datum konání akce

    7. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku