Quality of passenger transport service and satisfaction costumers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F00%3A00001025" target="_blank" >RIV/00216275:25510/00:00001025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Kvalita služieb osobnej dopravy a spokojnosť zákaznika
Popis výsledku v původním jazyce
Požadavky na kvalitu osobn- dopravy z pohledu zákazn-ka. Vznik spokojenosti zákazn-ka. Hodnota dopravn- služby a cena.
Název v anglickém jazyce
Quality of passenger transport service and satisfaction costumers
Popis výsledku anglicky
Requirements on quality of personal transport from customer view. Beginning of satisfaction of customer. Value of transport service and price.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
4. Medzinárodná konferencia ve verejnej osobnej doprave
ISBN
80-233-0458-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Dom techniky Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—