Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190678" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190678 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních letech hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Ve snaze definovat hodnotu zákazníka bylo napsáno hodně článků. Bylo provedeno také několik výzkumů s cílem prozkoumat různé aspekty hodnoty zákazníka. Článek se zabývá hodnotou zákazníka a prezentuje koncepční rámec zaměřený na měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků v sektoru služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer value concept and attributes in services

  • Popis výsledku anglicky

    In recent years, customer value and customer relationship management (CRM) have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for the companies operating in the service sector. Much has been written in terms of customervalue definition and quite a few research studies have been conducted in this area. Various aspects of the value construct have been explored. The paper discusses the concept of cutomer value and proposes a conceptual framework for measuring customer value and its impact on customers' satisfaction and loyalty in services.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    4-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus