Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190678" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190678 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb
Popis výsledku v původním jazyce
V posledních letech hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Ve snaze definovat hodnotu zákazníka bylo napsáno hodně článků. Bylo provedeno také několik výzkumů s cílem prozkoumat různé aspekty hodnoty zákazníka. Článek se zabývá hodnotou zákazníka a prezentuje koncepční rámec zaměřený na měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků v sektoru služeb.
Název v anglickém jazyce
Customer value concept and attributes in services
Popis výsledku anglicky
In recent years, customer value and customer relationship management (CRM) have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for the companies operating in the service sector. Much has been written in terms of customervalue definition and quite a few research studies have been conducted in this area. Various aspects of the value construct have been explored. The paper discusses the concept of cutomer value and proposes a conceptual framework for measuring customer value and its impact on customers' satisfaction and loyalty in services.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
4-6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—