Kreativně orientovaná péče o klíčového zákazníka - nová firemní strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A20224" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:20224 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kreativně orientovaná péče o klíčového zákazníka - nová firemní strategie
Popis výsledku v původním jazyce
In enterprise restructuring we are not interested in reduction of costs or employees, but we concentrate on enterprise processes, which contribute to value added creation for customer. The technology of CRM (Customer Relationship Management) is accentuated as well all components of CRM ? CRM processes, employees and supporting technologies. The enclosure of contract doesn´t mean the finish of customer interface, because it is necessary to deliver ordered products and to supply corresponding service according to product character. This paper compares and clears up the concepts like e-CRM and v-CRM. Besides it proves of the signification of CRM system value base for enterprise future and for all customers.
Název v anglickém jazyce
The creative oriented care of key customer - the news firm strategy
Popis výsledku anglicky
In enterprise restructuring we are not interested in reduction of costs or employees, but we concentrate on enterprise processes, which contribute to value added creation for customer. The technology of CRM (Customer Relationship Management) is accentuated as well all components of CRM ? CRM processes, employees and supporting technologies. The enclosure of contract doesn´t mean the finish of customer interface, because it is necessary to deliver ordered products and to supply corresponding service according to product character. This paper compares and clears up the concepts like e-CRM and v-CRM. Besides it proves of the signification of CRM system value base for enterprise future and for all customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dósledky ´07
ISBN
978-80-969742-0-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
180-185
Název nakladatele
Randa a spol., Žilina
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Rájecké Teplice
Datum konání akce
3. 10. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—