Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativně orientovaná péče o klíčového zákazníka - nová firemní strategie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A20224" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:20224 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativně orientovaná péče o klíčového zákazníka - nová firemní strategie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In enterprise restructuring we are not interested in reduction of costs or employees, but we concentrate on enterprise processes, which contribute to value added creation for customer. The technology of CRM (Customer Relationship Management) is accentuated as well all components of CRM ? CRM processes, employees and supporting technologies. The enclosure of contract doesn´t mean the finish of customer interface, because it is necessary to deliver ordered products and to supply corresponding service according to product character. This paper compares and clears up the concepts like e-CRM and v-CRM. Besides it proves of the signification of CRM system value base for enterprise future and for all customers.

  • Název v anglickém jazyce

    The creative oriented care of key customer - the news firm strategy

  • Popis výsledku anglicky

    In enterprise restructuring we are not interested in reduction of costs or employees, but we concentrate on enterprise processes, which contribute to value added creation for customer. The technology of CRM (Customer Relationship Management) is accentuated as well all components of CRM ? CRM processes, employees and supporting technologies. The enclosure of contract doesn´t mean the finish of customer interface, because it is necessary to deliver ordered products and to supply corresponding service according to product character. This paper compares and clears up the concepts like e-CRM and v-CRM. Besides it proves of the signification of CRM system value base for enterprise future and for all customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dósledky ´07

  • ISBN

    978-80-969742-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    180-185

  • Název nakladatele

    Randa a spol., Žilina

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Rájecké Teplice

  • Datum konání akce

    3. 10. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku