Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza marketingových případů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113728" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113728 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza marketingových případů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších , tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Článek se konkrétně zabývá problematikou marketingových případů, jejich řešením a nalezením souvislostí mezi CRM a marketingem na procesní platformě. Jsou zde definovány některé pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce procesů (standardní a reálný marketingový případ).

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing CASE Analysis

  • Popis výsledku anglicky

    Information systems are more and more applied in controlling of enterprise life. The IS application packages bring a computerized controlling in all economical process sets as ERP, CRM, SCM and BI. These sets guarantee a base for economical enterprise prosperity. In the marketing process area, strongly connected with CRM processes, there is a main task to advertise of economical and production enterprise results and its deep customer care to get new and sustain contemporary customers. This contributiondeals with a marketing cases area and their solutions and finding connections between CRM and marketing on the process platform. There are defined such terms as a marketing case and a specification of its description as strings of processes (standard andreal marketing case).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 6. IS/IT a konkurenceschopnost podniků

  • ISBN

    978-80-86633-88-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    72-76

  • Název nakladatele

    MSD,spol. s r. o.

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 3. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku