Analýza marketingových případů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113728" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113728 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza marketingových případů
Popis výsledku v původním jazyce
Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších , tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Článek se konkrétně zabývá problematikou marketingových případů, jejich řešením a nalezením souvislostí mezi CRM a marketingem na procesní platformě. Jsou zde definovány některé pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce procesů (standardní a reálný marketingový případ).
Název v anglickém jazyce
Marketing CASE Analysis
Popis výsledku anglicky
Information systems are more and more applied in controlling of enterprise life. The IS application packages bring a computerized controlling in all economical process sets as ERP, CRM, SCM and BI. These sets guarantee a base for economical enterprise prosperity. In the marketing process area, strongly connected with CRM processes, there is a main task to advertise of economical and production enterprise results and its deep customer care to get new and sustain contemporary customers. This contributiondeals with a marketing cases area and their solutions and finding connections between CRM and marketing on the process platform. There are defined such terms as a marketing case and a specification of its description as strings of processes (standard andreal marketing case).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 6. IS/IT a konkurenceschopnost podniků
ISBN
978-80-86633-88-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
72-76
Název nakladatele
MSD,spol. s r. o.
Místo vydání
—
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
8. 3. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—