Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM v podnikových procesech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43915039" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43915039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM v podnikových procesech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Většina firem v dnešní době již pochopila, že pro svůj nejen krátkodobý ale zejména dlouhodobý úspěch a rozvoj potřebují spokojeného a loajálního zákazníka. Proto se často hovoří o přechodu z produktově zaměřené strategie podniku na strategie zaměřené nazákazníka. Podchytit všechny aspekty, které z náhodného jednorázového kupce dělají spokojeného a věrného zákazníka firmy stojí mnoho úsilí a vyžaduje nemalou finanční podporu. Zefektivnit a vylepšit všechny procesy podniku zaměřené na zákazníka si kladeza cíl právě podnikatelská filozofie CRM. Zavedení CRM se projevuje zejména ve schopnosti organizace poznat a identifikovat své zákazníky, nejen klíčové, a umožnit jim porozumět nabízeným produktům a službám, pokusit se jim nabídnout produkty odpovídající jejich přáním a potřebám a zajistit tím jejich věrnost a loajalitu vůči společnosti. CRM lze bezesporu chápat jako významný nástroj konkurenční výhody na trhu! Práce na téma CRM v podnikových procesech vychází ze studií určení míry imp

  • Název v anglickém jazyce

    CRM in business processes

  • Popis výsledku anglicky

    The present publication compares the most important results of the empirical research realized at selected enterprises in the Czech Republic in 2007 with the CRM study in 2001, the CRM market research in 2003 and the benchmarking study in 2000. The research was focused on different industry sectors: energy supply, tourism, trading, telecommunications, IT/IS, finance, media sector, credit business and furniture industry. Especially in medium-sized businesses, customer management systems offer good opportunities to increase the competitive capacity of the company. Many big enterprises have already recognized and implemented the potential of customer management systems (e.g. increased efficiency and effectiveness in the fields of sales, marketing and service, more business volume, more gainings, a higher customer satisfaction and a higher rate of customer retention). The presented publication also sets the goal of expanding the theoretical foundations in relation to CRM, particularly base

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-4388-2

  • Počet stran knihy

    134

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy