CRM v podnikových procesech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43915039" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43915039 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM v podnikových procesech
Popis výsledku v původním jazyce
Většina firem v dnešní době již pochopila, že pro svůj nejen krátkodobý ale zejména dlouhodobý úspěch a rozvoj potřebují spokojeného a loajálního zákazníka. Proto se často hovoří o přechodu z produktově zaměřené strategie podniku na strategie zaměřené nazákazníka. Podchytit všechny aspekty, které z náhodného jednorázového kupce dělají spokojeného a věrného zákazníka firmy stojí mnoho úsilí a vyžaduje nemalou finanční podporu. Zefektivnit a vylepšit všechny procesy podniku zaměřené na zákazníka si kladeza cíl právě podnikatelská filozofie CRM. Zavedení CRM se projevuje zejména ve schopnosti organizace poznat a identifikovat své zákazníky, nejen klíčové, a umožnit jim porozumět nabízeným produktům a službám, pokusit se jim nabídnout produkty odpovídající jejich přáním a potřebám a zajistit tím jejich věrnost a loajalitu vůči společnosti. CRM lze bezesporu chápat jako významný nástroj konkurenční výhody na trhu! Práce na téma CRM v podnikových procesech vychází ze studií určení míry imp
Název v anglickém jazyce
CRM in business processes
Popis výsledku anglicky
The present publication compares the most important results of the empirical research realized at selected enterprises in the Czech Republic in 2007 with the CRM study in 2001, the CRM market research in 2003 and the benchmarking study in 2000. The research was focused on different industry sectors: energy supply, tourism, trading, telecommunications, IT/IS, finance, media sector, credit business and furniture industry. Especially in medium-sized businesses, customer management systems offer good opportunities to increase the competitive capacity of the company. Many big enterprises have already recognized and implemented the potential of customer management systems (e.g. increased efficiency and effectiveness in the fields of sales, marketing and service, more business volume, more gainings, a higher customer satisfaction and a higher rate of customer retention). The presented publication also sets the goal of expanding the theoretical foundations in relation to CRM, particularly base
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-4388-2
Počet stran knihy
134
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—