Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE BARRIERS OF USING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00010914" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00010914 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE BARRIERS OF USING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer relationship management (CRM) can create an advantage and improve company performance on business market. It is the management of company's interactions with customers. Companies that implement and work with CRM will gain the long-term relationship with customers and the loyal customers. However, some barriers of using CRM still exists, especially barriers for small and medium sized enterprises. A lot of marketers argue that many barriers are found during the implementation of this system. The article aims to summarize the barriers of using CRM system in companies from different studies. This data is obtained from top marketing journals. This article provides insights for future research within the area of customer relationship management.

  • Název v anglickém jazyce

    THE BARRIERS OF USING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

  • Popis výsledku anglicky

    Customer relationship management (CRM) can create an advantage and improve company performance on business market. It is the management of company's interactions with customers. Companies that implement and work with CRM will gain the long-term relationship with customers and the loyal customers. However, some barriers of using CRM still exists, especially barriers for small and medium sized enterprises. A lot of marketers argue that many barriers are found during the implementation of this system. The article aims to summarize the barriers of using CRM system in companies from different studies. This data is obtained from top marketing journals. This article provides insights for future research within the area of customer relationship management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics - Proceedings of 10th International Scientific Conference

  • ISBN

    978-80-7510-265-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    83-93

  • Název nakladatele

    SU OPF

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    1. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku