THE BARRIERS OF USING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00010914" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00010914 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
THE BARRIERS OF USING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Popis výsledku v původním jazyce
Customer relationship management (CRM) can create an advantage and improve company performance on business market. It is the management of company's interactions with customers. Companies that implement and work with CRM will gain the long-term relationship with customers and the loyal customers. However, some barriers of using CRM still exists, especially barriers for small and medium sized enterprises. A lot of marketers argue that many barriers are found during the implementation of this system. The article aims to summarize the barriers of using CRM system in companies from different studies. This data is obtained from top marketing journals. This article provides insights for future research within the area of customer relationship management.
Název v anglickém jazyce
THE BARRIERS OF USING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Popis výsledku anglicky
Customer relationship management (CRM) can create an advantage and improve company performance on business market. It is the management of company's interactions with customers. Companies that implement and work with CRM will gain the long-term relationship with customers and the loyal customers. However, some barriers of using CRM still exists, especially barriers for small and medium sized enterprises. A lot of marketers argue that many barriers are found during the implementation of this system. The article aims to summarize the barriers of using CRM system in companies from different studies. This data is obtained from top marketing journals. This article provides insights for future research within the area of customer relationship management.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics - Proceedings of 10th International Scientific Conference
ISBN
978-80-7510-265-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
83-93
Název nakladatele
SU OPF
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
1. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—