Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM a konkurenceschopnost vybraných firem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002933" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002933 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM a konkurenceschopnost vybraných firem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá možností využití technologie a podnikatelské strategie Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení obratu a konkurenceschopnosti firmy. Povědomí o CRM je v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. V době doznívající krize se začíná CRM i v ČR více prosazovat. CRM je ve firmách zaváděn pro zvýšení kvality vztahů a zlepšení komunikace se zákazníky. V článku jsou zmiňovány nejčastější definice CRM. Poté je provedena analýza těch částí z výzkumu GAČR IČ: 402/07/1495 "Hodnocení přínosů vyspělých technologií" provedeného v letech 2008 až 2009, které se týkají oblasti CRM. Jsou popsána očekávání od managementu firem, u kterých v rozsáhlém dotazníkovém šetření bylo uvedeno, že CRM používají či budou CRM zavádět. Následuje porovnání vybraných firem podle jejich velikosti a obratu v letech 2007 až 2009, kdy CRM dle výzkumu zaváděly. V závěru jsou uvedeny výsledky analýzy a přínosy CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM and Competitiveness of Selected Companies

  • Popis výsledku anglicky

    The article is about the using technology and company strategy Customer Relationship Management (CRM) for increasing turnover and competitiveness. In compare with EU is the Czech Republic poorer-than-average in using of CRM. Now, during the world economic crisis, is the CRM more new implemented in Czech companies, than before crisis. The companies are implementing CRM because they want the better communication and relationship with their consumer. In the article are the common definitions of CRM and data analyses of parts from research GAČR ID 402/07/1495 from year 2008-2009, which are about the using and implementing of CRM. In the article are also including comparisons of companies with implemented CRM and their turnover from years 2007-2009. In conclusion are outcomes of analyses and benefits of implementing CRM.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Národná a regionálna ekonomika VIII

  • ISBN

    978-80-553-0517-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Košiciach

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Herlany, Slovak Republic

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku