Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky výzkumů řízení vztahů se zákazníky ve vybraných firmách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000484" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000484 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky výzkumů řízení vztahů se zákazníky ve vybraných firmách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá zjištěným stavem využívání informační technologie a podnikatelské strategie Customer Relationship Management (CRM) ve vybraném vzorku firem působících v České republice. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a shrnuty dosavadnívýsledky provedených analýz a výzkumů na vzorku firem se zavedeným CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšení a zlepšení obratu a kladného výsledku hospodaření firmy v době ekonomické krize? Jaká IT řešení dané firmy zvolily? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky ekonomické krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat.

  • Název v anglickém jazyce

    THE RESULTS OF RESEARCHES OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE SELECTED COMPANIES

  • Popis výsledku anglicky

    The article is about detected status of using information technology and business strategy Customer Relationship Management (CRM) in selected companies in the Czech Republic. In this article are the most common definitions of CRM and summarized of results of analysis and researches on a sample of companies with implemented CRM. Has helped CRM implementation to increase overall turnover and positive trading income during the economic crisis? How the IT solutions companies choose? General awareness of CRMamong managers in the Czech Republic is for several years, but in comparison with Western states of the EU the Czech companies are underdeveloped. Probably thanks to the crisis is CRM beginning to more implementing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2012 : ekonomický rozvoj a management regionů

  • ISBN

    978-80-7435-171-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    212-216

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    31. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku