Výsledky výzkumů řízení vztahů se zákazníky ve vybraných firmách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000484" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000484 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výsledky výzkumů řízení vztahů se zákazníky ve vybraných firmách
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá zjištěným stavem využívání informační technologie a podnikatelské strategie Customer Relationship Management (CRM) ve vybraném vzorku firem působících v České republice. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a shrnuty dosavadnívýsledky provedených analýz a výzkumů na vzorku firem se zavedeným CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšení a zlepšení obratu a kladného výsledku hospodaření firmy v době ekonomické krize? Jaká IT řešení dané firmy zvolily? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky ekonomické krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat.
Název v anglickém jazyce
THE RESULTS OF RESEARCHES OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN THE SELECTED COMPANIES
Popis výsledku anglicky
The article is about detected status of using information technology and business strategy Customer Relationship Management (CRM) in selected companies in the Czech Republic. In this article are the most common definitions of CRM and summarized of results of analysis and researches on a sample of companies with implemented CRM. Has helped CRM implementation to increase overall turnover and positive trading income during the economic crisis? How the IT solutions companies choose? General awareness of CRMamong managers in the Czech Republic is for several years, but in comparison with Western states of the EU the Czech companies are underdeveloped. Probably thanks to the crisis is CRM beginning to more implementing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny 2012 : ekonomický rozvoj a management regionů
ISBN
978-80-7435-171-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
212-216
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
31. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—