Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trading Income of Selected Companies in Comparing with Implemented CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000491" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.mendelu.cz/dok_server/slozka.pl?id=57208;download=91851" target="_blank" >http://www.mendelu.cz/dok_server/slozka.pl?id=57208;download=91851</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Trading Income of Selected Companies in Comparing with Implemented CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    General awareness of information technology and business strategy Customer Relationship Management (CRM) among managers in the Czech Republic is for several years, but in comparison with Western states of the European Union the Czech companies are underdeveloped. Apparently also because of the economic crisis is CRM in the Czech Republic begins to be used more. The main goal of implementing CRM is to help to company increase the quality of relationship and communication with customers. In this article are the most common definitions of CRM. The main content of this article is about the analysing and comparing of Trading Income of selected companies doing business in the Czech Republic. There are compared selected companies with implemented informationtechnology and business strategy CRM with companies without implemented CRM and how it could have an impact to the Trading Income of these selected companies. Has CRM implementation helped to increase the positive Trading Income during th

  • Název v anglickém jazyce

    Trading Income of Selected Companies in Comparing with Implemented CRM

  • Popis výsledku anglicky

    General awareness of information technology and business strategy Customer Relationship Management (CRM) among managers in the Czech Republic is for several years, but in comparison with Western states of the European Union the Czech companies are underdeveloped. Apparently also because of the economic crisis is CRM in the Czech Republic begins to be used more. The main goal of implementing CRM is to help to company increase the quality of relationship and communication with customers. In this article are the most common definitions of CRM. The main content of this article is about the analysing and comparing of Trading Income of selected companies doing business in the Czech Republic. There are compared selected companies with implemented informationtechnology and business strategy CRM with companies without implemented CRM and how it could have an impact to the Trading Income of these selected companies. Has CRM implementation helped to increase the positive Trading Income during th

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    60

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2, 2012

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    231-236

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus