CRM a výsledky hospodaření vybraných firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070767" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070767 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=47&cp=" target="_blank" >http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=47&cp=</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM a výsledky hospodaření vybraných firem
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá porovnáním a analýzou výsledků hospodaření vybraných firem se zavedenou technologií a podnikatelskou strategií Customer Relationship Management (CRM) oproti výsledkům hospodaření firem bez zavedeného CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšenía zlepšení kladného výsledku hospodaření firmy v době finanční krize? Jak se to projevilo? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky doznívající krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat. Proto je CRM zaváděn, aby pomohl zvýšit kvalitu vztahů a komunikaci se zákazníky. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a je provedena analýza hospodářských výsledků z let 2007 až 2009u vybraných firem seskupených dle počtů zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky analýzy a přínosy CRM.
Název v anglickém jazyce
CRM and Income Trading of Selected Companies
Popis výsledku anglicky
The article is about comparing and analyzing of income trading of selected companies with established technology and business strategy Customer Relationship Management (CRM) in comparison with companies without CRM. Has helped CRM implementation to increase the positive income trading during the financial crisis? How is it manifested? General awareness of CRM among managers in the Czech Republic is for several years, but in comparison with Western states of the EU the Czech companies are underdeveloped.Probably thanks to the crisis is CRM beginning to more implementing. CRM is one of the way how to improve the quality of relationships with customers. In this article are the most common definitions of CRM. Included is an analysis of income trading from2007 to 2009 for companies grouped by number of employees. The conclusion summarizes the results and benefits of CRM.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of competitiveness
ISSN
1804-171X
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
75-81
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—