Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Some Results of Analyzes of Customer Relationship Management in the Selected Czech Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000487" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000487 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.wseas.us/e-library/conferences/2012/Zlin/FAA/FAA-59.pdf" target="_blank" >http://www.wseas.us/e-library/conferences/2012/Zlin/FAA/FAA-59.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Some Results of Analyzes of Customer Relationship Management in the Selected Czech Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with state of using information technology and business strategy Customer Relationship Management (CRM) in selected sample of companies which are doing their business in the Czech Republic. In the article are most using definition CRMand results of our analyzes and researches on a sample of companies with implementing CRM. Has helped CRM for increasing and better Overall Turnover and Trading Income during the economic crisis? Which CRM IT solution was chosen by management of the sample of companies? General awareness of the CRM among managers in the Czech Republic is for several years, but in comparison with Western nations of the European Union the Czech companies are still lagging in its use. At the time of the lingering economiccrisis CRM starts to be more implemented. In this article are also described these main manager's expectations before implementing CRM in their business companies.

  • Název v anglickém jazyce

    Some Results of Analyzes of Customer Relationship Management in the Selected Czech Companies

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with state of using information technology and business strategy Customer Relationship Management (CRM) in selected sample of companies which are doing their business in the Czech Republic. In the article are most using definition CRMand results of our analyzes and researches on a sample of companies with implementing CRM. Has helped CRM for increasing and better Overall Turnover and Trading Income during the economic crisis? Which CRM IT solution was chosen by management of the sample of companies? General awareness of the CRM among managers in the Czech Republic is for several years, but in comparison with Western nations of the European Union the Czech companies are still lagging in its use. At the time of the lingering economiccrisis CRM starts to be more implemented. In this article are also described these main manager's expectations before implementing CRM in their business companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Finance, Accounting and Auditing (FAA 2012)

  • ISBN

    978-1-61804-124-1

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    355-359

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    20. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku