Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Applying Correlation Analysis for Evaluating the CRM Performance on the Metallurgy Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F14%3A86090671" target="_blank" >RIV/61989100:27510/14:86090671 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Applying Correlation Analysis for Evaluating the CRM Performance on the Metallurgy Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer relationship management (CRM) has become a key strategic tool for many companies, especially in the current competitive environment. At a time when market competition becomes sharper, building relationships with customers coming to the fore, helping companies win obtaining new customers, developing products and services to increase customer satisfaction and observe current number of customers. The objective of this paper is to identify the priority factors in the implementation and management of the CRM systems in metallurgical companies. Evaluations are primarily factors reflecting the quality of customer information, support investment in CRM systems by the company management, the effects of implementation of CRM systems and business processes factors. Primary data have been collected by means of questionnaires in the Czech Republic and this was addressed to the metallurgical companies. Then, these factors were ranked using correlation analyse for identification the priority

  • Název v anglickém jazyce

    Applying Correlation Analysis for Evaluating the CRM Performance on the Metallurgy Market

  • Popis výsledku anglicky

    Customer relationship management (CRM) has become a key strategic tool for many companies, especially in the current competitive environment. At a time when market competition becomes sharper, building relationships with customers coming to the fore, helping companies win obtaining new customers, developing products and services to increase customer satisfaction and observe current number of customers. The objective of this paper is to identify the priority factors in the implementation and management of the CRM systems in metallurgical companies. Evaluations are primarily factors reflecting the quality of customer information, support investment in CRM systems by the company management, the effects of implementation of CRM systems and business processes factors. Primary data have been collected by means of questionnaires in the Czech Republic and this was addressed to the metallurgical companies. Then, these factors were ranked using correlation analyse for identification the priority

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    METAL 2014: 23rd International Conference on Metallurgy and Materials: conference proceedings : May 21st-23rd 2014, hotel Voroněž I, Brno, Czech Republic, EU

  • ISBN

    978-80-87294-54-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1496-1502

  • Název nakladatele

    Tanger

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    21. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku