Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role KM v efektivním využívání CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12082" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:12082 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of KM in Effective Usage of CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Effective Customer Relationship Management (CRM) depends on the successful implementation of the system and its continuous support. CRM is connected with the knowledge management of the company. The key critical factors of both are human resources in internal processes of the company, interconnection of the CRM and the KM system and their subsystems. Supportive factor is also the formulation of the principles of work with information and their distribution in the strategy, known and shared by all members of the organization.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of KM in Effective Usage of CRM

  • Popis výsledku anglicky

    Effective Customer Relationship Management (CRM) depends on the successful implementation of the system and its continuous support. CRM is connected with the knowledge management of the company. The key critical factors of both are human resources in internal processes of the company, interconnection of the CRM and the KM system and their subsystems. Supportive factor is also the formulation of the principles of work with information and their distribution in the strategy, known and shared by all members of the organization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Economy and Management of Enterprises in Transition Economies in the Global Market Environment, Proceedings of The International Scientific Conference, PART II

  • ISBN

    80-7194-806-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    481-484

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    29. 6. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku