Role KM v efektivním využívání CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12082" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:12082 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of KM in Effective Usage of CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Effective Customer Relationship Management (CRM) depends on the successful implementation of the system and its continuous support. CRM is connected with the knowledge management of the company. The key critical factors of both are human resources in internal processes of the company, interconnection of the CRM and the KM system and their subsystems. Supportive factor is also the formulation of the principles of work with information and their distribution in the strategy, known and shared by all members of the organization.
Název v anglickém jazyce
The Role of KM in Effective Usage of CRM
Popis výsledku anglicky
Effective Customer Relationship Management (CRM) depends on the successful implementation of the system and its continuous support. CRM is connected with the knowledge management of the company. The key critical factors of both are human resources in internal processes of the company, interconnection of the CRM and the KM system and their subsystems. Supportive factor is also the formulation of the principles of work with information and their distribution in the strategy, known and shared by all members of the organization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Economy and Management of Enterprises in Transition Economies in the Global Market Environment, Proceedings of The International Scientific Conference, PART II
ISBN
80-7194-806-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
481-484
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Lázně Bohdaneč
Datum konání akce
29. 6. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—