Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané aspekty CRM a KM ve firmě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A10163" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:10163 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané aspekty CRM a KM ve firmě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Efektivní fungování řízení vztahů se zákazníky je závislé na úspěšné implementaci systému a jeho průběžné údržbě. CRM je do značné míry provázáno s řízením znalostí ve firmě. Klíčovými kritickými faktory obojího je úloha lidských zdrojů v interních procesech firmy, provázanost systémů CRM a KM i jejich jednotlivých subsystémů. Podpůrným faktorem je dále formulace principů práce s informacemi a jejich distribuce ve strategii, známé a sdílené všemi členy organizace.

  • Název v anglickém jazyce

    Chosen aspects of CRM and KM in firm

  • Popis výsledku anglicky

    Effective Customer relationship management depends on successful implementation of the system and its continuous support. CRM is connected with the knowledge management of the company. The key critical factors of both are human resources in internal processes of the company, interconnection of the CRM and the KM system and their subsystems. Supportive factor is also formulation of the principles of work with information and their distribution in the strategy, known and shared by all members of the organization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z Baťovy konference

  • ISBN

    80-7318-257-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    0-0

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Baťi

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    20. 4. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku