Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Lifetime Value

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F09%3A39881846" target="_blank" >RIV/00216275:25310/09:39881846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Lifetime Value

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with causes and benefits of development customer relationship management (CRM) differentiated according to the customer value to a company in industrial companies. It discusses the main changes in the market environment at the beginningof 21th century and during financial crisis that has lead to a necessity of modern CRM building. It describes the basic changes in management of enterprises connected with differentiated CRM strategy development and benefits of these changes lying in differentiated CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Lifetime Value

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with causes and benefits of development customer relationship management (CRM) differentiated according to the customer value to a company in industrial companies. It discusses the main changes in the market environment at the beginningof 21th century and during financial crisis that has lead to a necessity of modern CRM building. It describes the basic changes in management of enterprises connected with differentiated CRM strategy development and benefits of these changes lying in differentiated CRM.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and Business

  • ISSN

    1407-7337

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    LV - Lotyšská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus