Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190679" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190679 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží
Popis výsledku v původním jazyce
Současné změny na trhu přinášejí nejenom více saturovanou a fragmentovanou strukturu trhu, zvyšují intenzitu a růst konkurence, ovlivňují chování zákazníků, ale zároveň zvyšují i nároky na podnikání a především na marketingové aktivity podniků i jejich strategie. Tato situace nutí firmy vypracovávat strategie založené na diferencovaném přístupu v řízení vztahů se zákazníky (CRM) v závislosti na hodnotě zákazníka, jenž povedou k úspěchu a ziskovosti firmy. Tento článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách podniků vyrábějících spotřební zboží. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republicevůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případné zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty.
Název v anglickém jazyce
Customer value in companies producing products for consumer market
Popis výsledku anglicky
Present changes in the market bring not only more saturated and fragmented market structure, increase intensity and growth of copetition, influence consumer bahviour, but also increase demand on business operations and first of all on marketing activities and strategy devleopment. This situation forces companies to develop strategies based on differentiated customer relationship management (CRM) in relation to customer value that would lead to success and profit of the company. The paper discusses differentiated customer relationship management in the condition of companies producing products for consumer market. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The objective of the research was to find out whether the companies in the Czech Republic apply differentiated approach in customer relationship management at all.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Liberecké ekonomické fórum
ISBN
978-80-7372-243-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
429-434
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
11. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—