Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190675" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190675 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách českého spotřebitelského trhu. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Předmětem výzkumu bylyfirmy působící v oblasti služeb, prodeje (maloobchodu a velkoobchodu) a výroby produktů určených pro spotřebitelský trh. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano,jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem.
Název v anglickém jazyce
Differentiated customer relationship management in the conditions of the Czech enterprises
Popis výsledku anglicky
"The paper discusses the issue of diferentiated customer relationship management in the condition of the Czech consumer market. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of theCzech Republic. The research has focused on the companies operating in the area of services, sales and distribution (retailers and wholesalers) and production (manufacturers producing products for consumer market). The objective of the research was to find out whether the companies in the Czech Republic apply differentiated approach in customer relationship management at all; if so, how and according to what criteria, whether companies analyze their customers according to their value, ie. the value that they bring to the company and their contribution to the profit of the company, and what criteria they use for it. "
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21
ISBN
978-80-8083-407-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
Univerzita Mateja Béla
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica, SR
Datum konání akce
15. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—