Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190675" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190675 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách českého spotřebitelského trhu. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Předmětem výzkumu bylyfirmy působící v oblasti služeb, prodeje (maloobchodu a velkoobchodu) a výroby produktů určených pro spotřebitelský trh. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano,jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem.

  • Název v anglickém jazyce

    Differentiated customer relationship management in the conditions of the Czech enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    "The paper discusses the issue of diferentiated customer relationship management in the condition of the Czech consumer market. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of theCzech Republic. The research has focused on the companies operating in the area of services, sales and distribution (retailers and wholesalers) and production (manufacturers producing products for consumer market). The objective of the research was to find out whether the companies in the Czech Republic apply differentiated approach in customer relationship management at all; if so, how and according to what criteria, whether companies analyze their customers according to their value, ie. the value that they bring to the company and their contribution to the profit of the company, and what criteria they use for it. "

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21

  • ISBN

    978-80-8083-407-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Béla

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica, SR

  • Datum konání akce

    15. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku