Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190680" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současný způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podnik u firem působících v oblasti prodeje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách firem působících v oblasti prodeje. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylozjistit, zda obchodní firmy v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem. Článek pojednává o stávající a strategické hodnotě zákazníka pro podnik, o způsobu a potřebě jejich určování ve vybraných podnicích i možnostech uplatnění stávající a strategické hodnoty vprocesu segmentace zákazníků a diferencovaného řízení (diferencovaných strategií) vztahů se zákazníky v podnicích působících na spotřebitelském trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Differentiated customer relationship management based on customer value in trading companies

  • Popis výsledku anglicky

    "The paper discusses diferentiated customer relationship management in the condition of the Czech B2C market and in the retail sector, in particular. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The objective of the research was to find out whether the companies in the Czech Republic apply differentiated approach in customer relationship management at all; if so, how and according to what criteria, whethercompanies analyze their customers according to their value, ie. the value that they bring to the company and their contribution to the profit of the company, and what criteria they use for it. The paper discusses the present and strategic customer value,the way and need for its analysis and monitoring in companies, and its applicability in the process of customer segmentation and implementation to the process of differentiated customer relationship management."

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti V

  • ISBN

    978-80-213-1661-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    262-266

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku