Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Life-Time Value
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F09%3A00008523" target="_blank" >RIV/00216275:25310/09:00008523 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Life-Time Value
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with causes and benefits of development customer relationship management (CRM) differentiated according to the customer value to a company in industrial companies. It discusses the main changes in the market environment at the beginningof 2ith century and during financial crisis that has lead to a necessity of modern CRM building. It describes the basic changes in management of enterprises connected with differentiated CRM strategy development and benefits of these changes lying in differentiated CRM.
Název v anglickém jazyce
Benefits of CRM Differentiated on the Basis of Customer Life-Time Value
Popis výsledku anglicky
This paper deals with causes and benefits of development customer relationship management (CRM) differentiated according to the customer value to a company in industrial companies. It discusses the main changes in the market environment at the beginningof 2ith century and during financial crisis that has lead to a necessity of modern CRM building. It describes the basic changes in management of enterprises connected with differentiated CRM strategy development and benefits of these changes lying in differentiated CRM.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference Proceedings (SCEE' 2009)
ISBN
978-9984-32-173-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
RTU Publishing House
Místo vydání
Riga
Místo konání akce
Riga, Latvia
Datum konání akce
16. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—