Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj lidských zdrojů jako jeden ze základních pilířů CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004326" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004326 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of Human Resources as One of Basic Pillar of CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Success of CRM innovation depends in crucial way on professional approach to the work of appropriate employees, on their motivation but also on their systematic and consistent measurement of their performance. Active participation of all employees in this transformation is fundamental condition for success. Customer Insight, Drive to Achieve, Decisiveness, Breakthrough Thinking, Teamwork, Leadership and Coaching belongs to the most desirable attributes of workforce from the CRM point of view. These attributes can than help in selection of candidates and in formation of team, which will be focused on customers´ needs, which will be able to realize CRM processes and to utilize CRM technologies. If executive wants to manage successfully changes which CRMinnovation breeds it should: to create vision of change and explain it to employees, to ensure needed knowledge for change, to actualize stimulation system, to collect personal and financial resources, to create corresponding action plan.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Human Resources as One of Basic Pillar of CRM

  • Popis výsledku anglicky

    Success of CRM innovation depends in crucial way on professional approach to the work of appropriate employees, on their motivation but also on their systematic and consistent measurement of their performance. Active participation of all employees in this transformation is fundamental condition for success. Customer Insight, Drive to Achieve, Decisiveness, Breakthrough Thinking, Teamwork, Leadership and Coaching belongs to the most desirable attributes of workforce from the CRM point of view. These attributes can than help in selection of candidates and in formation of team, which will be focused on customers´ needs, which will be able to realize CRM processes and to utilize CRM technologies. If executive wants to manage successfully changes which CRMinnovation breeds it should: to create vision of change and explain it to employees, to ensure needed knowledge for change, to actualize stimulation system, to collect personal and financial resources, to create corresponding action plan.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference "Customer Relationship Management '06"

  • ISBN

    80-7194-909-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    260-265

  • Název nakladatele

    University of Pardubice

  • Místo vydání

    University of Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku