Budování CRM jako konkurenční výhody
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500850" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500850 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Budování CRM jako konkurenční výhody
Popis výsledku v původním jazyce
Budování úspěšných a dlouhodobých vztahů se zákazníky předpokládá, že podnik zná své zákazníky a jejich potřeby. CRM (Customer Relationship Management) je tak možné definovat jako množinu procesů, které kontinuálně vyhledávají, generují a zahušťují relevantní informace a data o zákaznících tak, aby na základě potřeb, přání a požadavků těchto zákazníků umožnily vytváření dlouhodobých vztahů s nimi.
Název v anglickém jazyce
Budování CRM jako konkurenční výhody
Popis výsledku anglicky
A prerequisite for building successful and long-term relations with customers is that the company knows its customers and is familiar with their needs. Thus CRM (Customer Relationship Management) can be defined as a set of processes that are used to continuously look for, generate and process relevant information and data about customers, with the purpose of enabling the company to create, on the basis of the customers´ needs, wishes and requirements, long-term relations with them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodního kolokvia OSTRAVA 2002
ISBN
80-248-0188-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
49-52
Název nakladatele
VSB
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—