Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Budování CRM jako konkurenční výhody

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500851" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500851 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Budování CRM jako konkurenční výhody

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Budování úspěšných a dlouhodobých vztahů se zákazníky předpokládá, že podnik zná své zákazníky a jejich potřeby. CRM (Customer Relationship Management) je tak možné definovat jako množinu procesů, které kontinuálně vyhledávají, generují a zahušťují relevantní informace a data o zákaznících tak, aby na základě potřeb, přání a požadavků těchto zákazníků umožnily vytváření dlouhodobých vztahů s nimi.

  • Název v anglickém jazyce

    Budování CRM jako konkurenční výhody

  • Popis výsledku anglicky

    A prerequisite for building successful and long-term relations with customers is that the company knows its customers and is familiar with their needs. Thus CRM (Customer Relationship Management) can be defined as a set of processes that are used to continuously look for, generate and process relevant information and data about customers, with the purpose of enabling the company to create, on the basis of the customers´ needs, wishes and requirements, long-term relations with them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z 4. ročníku konference "Internet a konkurenceschopnost podniku"

  • ISBN

    80-7318-060-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    163-166

  • Název nakladatele

    UTB

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku