Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Involvement in the Innovation Process in a Company Providing Telecommunications Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F13%3A39897289" target="_blank" >RIV/00216275:25310/13:39897289 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Involvement in the Innovation Process in a Company Providing Telecommunications Services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For sustained success of a company operating in the field of telecommunications, it is important to constantly innovate service offerings to individual customer segments, possibly up to individual customers. The aim of the innovation process in such a company has to be creating greater value provided to customers, both in terms of the previous offer, in terms of the competitors' offer. To achieve this goal, it is desirable to involve customers in the innovation process so as to make them co-creators ofthe value, which will be provided to them in the immediate future. Pulling customers into the innovation process is usually easier with personalized customers who purchase a large volume of services. It is difficult to involve a large number of small customers repeatedly purchasing limited services. For these customers, the company needs to create mechanism to identify their needs and requirements, process this information and hand on it to other workers in the company so that the innova

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Involvement in the Innovation Process in a Company Providing Telecommunications Services

  • Popis výsledku anglicky

    For sustained success of a company operating in the field of telecommunications, it is important to constantly innovate service offerings to individual customer segments, possibly up to individual customers. The aim of the innovation process in such a company has to be creating greater value provided to customers, both in terms of the previous offer, in terms of the competitors' offer. To achieve this goal, it is desirable to involve customers in the innovation process so as to make them co-creators ofthe value, which will be provided to them in the immediate future. Pulling customers into the innovation process is usually easier with personalized customers who purchase a large volume of services. It is difficult to involve a large number of small customers repeatedly purchasing limited services. For these customers, the company needs to create mechanism to identify their needs and requirements, process this information and hand on it to other workers in the company so that the innova

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Advances in Business Management and Marketing

  • ISBN

    978-960-474-306-3

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    152-158

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Atény

  • Místo konání akce

    Dubrovnik

  • Datum konání akce

    25. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku