Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strengthening relationships in the value network through coordination activities of pre-production stages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39895481" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39895481 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Strengthening relationships in the value network through coordination activities of pre-production stages

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the current market environment, more successful are usually the companies that seek to create values not only for their own customers, but together with their partners they create a value network. Within the value network there is cooperation in various fields. One of the most important areas of cooperation is delivering products to end customers. But it is not only about coordinating sales, manufacturing and purchasing operations on sales of an established product, i.e. tactical and operational management of these activities. The coordination must also occur in the process of designing the product and the produc-tion (or even entire logistics) systems. Only then can the value network partners shorten the time as much as possible in which they provide customers with an opportunity to purchase needed products and accompanying services. This paper looks at how to modify the research and development activities in the company that becomes part of the value network.

  • Název v anglickém jazyce

    Strengthening relationships in the value network through coordination activities of pre-production stages

  • Popis výsledku anglicky

    In the current market environment, more successful are usually the companies that seek to create values not only for their own customers, but together with their partners they create a value network. Within the value network there is cooperation in various fields. One of the most important areas of cooperation is delivering products to end customers. But it is not only about coordinating sales, manufacturing and purchasing operations on sales of an established product, i.e. tactical and operational management of these activities. The coordination must also occur in the process of designing the product and the produc-tion (or even entire logistics) systems. Only then can the value network partners shorten the time as much as possible in which they provide customers with an opportunity to purchase needed products and accompanying services. This paper looks at how to modify the research and development activities in the company that becomes part of the value network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management

  • ISBN

    978-609-457-116-9

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    957-965

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    10. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku