Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Packaging Replenishment as a Tool of Benefits Creation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39895369" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39895369 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Packaging Replenishment as a Tool of Benefits Creation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The primary purpose and objective of building value chains or networks is to achieve greater business efficiency by creating such benefits that are not attainable without cooperation of the partners. These benefits may arise from cooperative implementation of various business activities and also in various parts of the value chain, or network. One of these activities is creating a packaging design and managing material flow of packages. If a network is correctly identified of stakeholders who would participate in the activity and if the activity is carried out so as to contribute to the creation of value not only for direct customers but for customers throughout the chain, not only the transaction benefits but also the strategic benefits may be created. This paper deals mainly with how cooperation should take place between members of the value chain, or network, so that packaging management becomes a tool to create benefits for all members of the network.

  • Název v anglickém jazyce

    Packaging Replenishment as a Tool of Benefits Creation

  • Popis výsledku anglicky

    The primary purpose and objective of building value chains or networks is to achieve greater business efficiency by creating such benefits that are not attainable without cooperation of the partners. These benefits may arise from cooperative implementation of various business activities and also in various parts of the value chain, or network. One of these activities is creating a packaging design and managing material flow of packages. If a network is correctly identified of stakeholders who would participate in the activity and if the activity is carried out so as to contribute to the creation of value not only for direct customers but for customers throughout the chain, not only the transaction benefits but also the strategic benefits may be created. This paper deals mainly with how cooperation should take place between members of the value chain, or network, so that packaging management becomes a tool to create benefits for all members of the network.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Researches in Business and Economics

  • ISBN

    978-1-61804-102-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    134-139

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Atény

  • Místo konání akce

    Porto

  • Datum konání akce

    1. 7. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku