Požadavky na rozvoje pracovníků s ohledem na CRM.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004325" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004325 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CRM and Requirements for Personnel Development
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is to point out the requirements and possibilities of staff development considering CRM. For successful CRM implementation is important besides emphasis on knowledge, skills and experience of staff not to omit also the nature of relationships characteristic for company, ways of organization of work, procedures, practices and processes which manage workflow, knowledge and relationships with clients and with other members of a net. The basic attributes of work force in the CRM contextare: uncompromising concentration on customer's needs, competitivity and will to win recognition, decisiveness, skill to quickly react to changes of environment, skill to improvise, the ability of a team work and the ability to lead a team, managers' skill to create working nets of relationships and contacts and also will and ability of continuous education and self education. Education process gains international character becomes a lifelong process and the meaning of business educatio
Název v anglickém jazyce
CRM and Requirements for Personnel Development
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to point out the requirements and possibilities of staff development considering CRM. For successful CRM implementation is important besides emphasis on knowledge, skills and experience of staff not to omit also the nature of relationships characteristic for company, ways of organization of work, procedures, practices and processes which manage workflow, knowledge and relationships with clients and with other members of a net. The basic attributes of work force in the CRM contextare: uncompromising concentration on customer's needs, competitivity and will to win recognition, decisiveness, skill to quickly react to changes of environment, skill to improvise, the ability of a team work and the ability to lead a team, managers' skill to create working nets of relationships and contacts and also will and ability of continuous education and self education. Education process gains international character becomes a lifelong process and the meaning of business educatio
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Scientifics proceedings from International Scientific Conference "Business Development Possibilities in the New European Area
ISBN
9986-19-938-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
570-577
Název nakladatele
Vilnius University
Místo vydání
Vilnius
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—