Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Požadavky na rozvoje pracovníků s ohledem na CRM.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004325" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004325 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM and Requirements for Personnel Development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to point out the requirements and possibilities of staff development considering CRM. For successful CRM implementation is important besides emphasis on knowledge, skills and experience of staff not to omit also the nature of relationships characteristic for company, ways of organization of work, procedures, practices and processes which manage workflow, knowledge and relationships with clients and with other members of a net. The basic attributes of work force in the CRM contextare: uncompromising concentration on customer's needs, competitivity and will to win recognition, decisiveness, skill to quickly react to changes of environment, skill to improvise, the ability of a team work and the ability to lead a team, managers' skill to create working nets of relationships and contacts and also will and ability of continuous education and self education. Education process gains international character becomes a lifelong process and the meaning of business educatio

  • Název v anglickém jazyce

    CRM and Requirements for Personnel Development

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to point out the requirements and possibilities of staff development considering CRM. For successful CRM implementation is important besides emphasis on knowledge, skills and experience of staff not to omit also the nature of relationships characteristic for company, ways of organization of work, procedures, practices and processes which manage workflow, knowledge and relationships with clients and with other members of a net. The basic attributes of work force in the CRM contextare: uncompromising concentration on customer's needs, competitivity and will to win recognition, decisiveness, skill to quickly react to changes of environment, skill to improvise, the ability of a team work and the ability to lead a team, managers' skill to create working nets of relationships and contacts and also will and ability of continuous education and self education. Education process gains international character becomes a lifelong process and the meaning of business educatio

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Scientifics proceedings from International Scientific Conference "Business Development Possibilities in the New European Area

  • ISBN

    9986-19-938-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    570-577

  • Název nakladatele

    Vilnius University

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku