Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F18%3A00011135" target="_blank" >RIV/47813059:19520/18:00011135 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on contemporary IT solutions for better knowledge in Customer Relationship Management (CRM) systems for marketing with regard to e-learning capabilities. Quality skills are focused on contact management, customer reports, document storage, emails, and social media integration. Effective acceptance of these skills requires the training of students in optimal CRM systems. The analysis made shows the diversity in the integration of marketing options; therefore, education has to train needed skills in more (two or three) CRM systems such as vtiger CRM, Zoho CRM, Marketing 360 or eWay-CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary IT Solutions with CRM Key Competencies for Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on contemporary IT solutions for better knowledge in Customer Relationship Management (CRM) systems for marketing with regard to e-learning capabilities. Quality skills are focused on contact management, customer reports, document storage, emails, and social media integration. Effective acceptance of these skills requires the training of students in optimal CRM systems. The analysis made shows the diversity in the integration of marketing options; therefore, education has to train needed skills in more (two or three) CRM systems such as vtiger CRM, Zoho CRM, Marketing 360 or eWay-CRM.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists

  • ISBN

  • ISSN

    2451-3644

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    639-654

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Katowice-Cieszyn: University of Silesia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku