Úspěšné CRM znamená řízení procesů, lidských zdrojů a technologie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F00%3A00000102" target="_blank" >RIV/61384399:31140/00:00000102 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úspěšné CRM znamená řízení procesů, lidských zdrojů a technologie.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: konkurenceschopnost; integrace; vedení podniku; zákaznická loajalita; obchod; marketing; Back Office; Fron Office; SFA; EMA; CSS; segmentace trhu; procesy a CRM; lidské zdroje a CRM; technologie a CRM.
Název v anglickém jazyce
Successfull CRM is about Processes, People and Technology.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: competitiveness; integration; enterprise management; customer loyalty; sale; marketing; Back Office; Front Office; SFA; EMA; CSS; market segmentation; preocesses; human resources and CRM; technology and CRM.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Systémová integrace
ISSN
1210-9479
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—