CRM: Procesy, technologie, pracovní síly.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F01%3A00000023" target="_blank" >RIV/61384399:31140/01:00000023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM: Procesy, technologie, pracovní síly.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: řízení vztahů se zákazníky; konkurence; znalost zákazníka; marketing; prodej; strategie CRM; Front Office; Back Ofice; analýza CRM; produkty CRM; procesy; metriky. ? 8 B Q T W Y _ a ě
Název v anglickém jazyce
CRM: Processes, Technology, People.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: Customer Relationship Management; Competition; Customer Knowledge; marketing; selling; CRM strategy; Front Office; Back Office; CRM Analyses; CRM products; processes; measurement.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Business World
ISSN
1213-1709
e-ISSN
—
Svazek periodika
II
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
26-34
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—