CRM jako součást e-podnikání na Fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F01%3A00000020" target="_blank" >RIV/61384399:31140/01:00000020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM jako součást e-podnikání na Fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: řízení vztahů se zákazníky; e-podnikání; e-RM; ERP; CRM; Front Office; Back Office. ű S U ` c h j n p Ý P
Název v anglickém jazyce
CRM part of e-business in the education in the Faculty of Informatics and Statistics, University of Economics Prague.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: customer relationship management; e-business; e-RM; ERP; CRM; Front Office; Back Office.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Avaya News
ISSN
N
e-ISSN
—
Svazek periodika
2001
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
7-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—