Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM a řízení hodnoty zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114105" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00114105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM and Customer Value Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a process of determining the customer value in connection to the process of CRM. A polemic to current trends in determining the customer value is provided. The authors focus on a methodology of determining the customer value. Mathematical models are included to help determine the customer value. Resulting methodology is consequently applied to model examples and linked to the processes of CRM. The paper also involves a methodology for implementation of customer value determination to business processes in praxis.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM and Customer Value Management

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a process of determining the customer value in connection to the process of CRM. A polemic to current trends in determining the customer value is provided. The authors focus on a methodology of determining the customer value. Mathematical models are included to help determine the customer value. Resulting methodology is consequently applied to model examples and linked to the processes of CRM. The paper also involves a methodology for implementation of customer value determination to business processes in praxis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Crm 2007

  • ISBN

    978-80-7395-016-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    University of Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    10. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku